Резюме жазудағы қателер

Қазір резюме немесе CV білмейтін еңбек етуге қабілетті жастағы бірде бір қызметкер жоқ деп сеніммен айтуға болады.

Жұмысқа жалданатын әрбір адам жұмыс берушіге өз резюмесін ұсыну керек. Резюмені қалай дұрыс жазу керектігін колледжде, институт пен университеттерде үйретеді. Резюме – бұл сіздің өзіңдік визит карточкаңыз, бұл жұмыс беруші назарын сіздің маңғазыңызға аударудың өте жақсы әдісі.

Жұмыс іздеудегі сіздің жетістігіңіз сіздің резюмеңіз қаншалықты сенімді және білікті болуына байланысты болады.

Жақсы резюме – жұмыс іздеудің ең тиімді құралдарының бірі. Үш негізгі сәтті есте сақтаңыз.

Резюме сіз туралы бірінші пікір қалыптастыруға мүмкіндік береді. Оның қандай болатынына оқиғалардың әрі қарай дамуы байланысты. Әдеттегідей, резюмені жылдам көріп шығуға 2-3 минуттан артық уақыт жұмсалмайды. Егер көңіл аудара алмасаңыз - демек, резюме жұмыс істемеді. Және сізге жұмыс іздеу рәсімін басынан бастау керек.

Өзіңізді резюмеде ұсынып, сіз іріктеу қағидасына еріңіз. Сіздің міндетіңіз – адресатқа ұнау. Рекрутер немесе тікелей жұмыс беруші сізге өте маңызды болып көрінсе де, артық мәліметпен жалықтырмаңыз,.

Резюме үшін мәліметті оның мақсаттарына сүйене таңдау керек. Резюмеге сіздің тәжірибеңіздің нақты позиция үшін маңызды тұрғыларының сипаттамасын енгізу керек. Мысалы, сіз қаржылай кеңес беру және ғылыми жұмыспен айналыстыңыз. Қаржы қызметтері облысында орын алу үшін резюмеде сіздің ғылыми жетістіктеріңізді толық сипаттаудың, сіздің ғылыми еңбектеріңіздің ұзақ тізімін көрсетудің қажеті жоқ. Одан да сіз кеңесші болғанда жеткен нақты білім мен әдеттеріңізді, жұмыс тәжірибесін, нәтижелерді көрсеткеніңіз жөн болады.

Егер сіз резюменізге жағымды лебіз алсаңыз (телефон қоңырауы, сұхбатқа шақыру), демек ол дұрыс істеді. Сәтті резюме сұхбат үшін себеп бола алады, яғни жұмыс беруші немесе оның өкілімен жеке кездесу. Дегенмен, босаңсымаңыз. Бұл дерек жұмысқа алынуға кепілдік болмайды. Резюмені ұсыну кезеңінде сіздің мақсатыңыз – оқып отырған адам сізбен жеке кездесуді қалау.

Дегенмен, тәжірибе жақсы резюмені жазу оңай емес екендігін көрсетеді. Көптеген кәсіби рекрутерлер әрбір резюме сәтті болмайтынын белгілейді, бірақ автордың артында өте жақсы маман тұру жағдайлары кездеседі.

Соңғы кезде, сіз резюмеңізді жіберген кезде, сізді таңдамады ма?

Белгілі бір себептермен сізге сіздің бүгінгі жұмыс орыныңыз ұнамағаннан, Сіз өз резюмеңізді жаңартайын деп жатырсыз ба?

Сіз жаңа экономика жағдайында жұмысқа көзделген бәсекеге қабілетті бизнес-моделі болмаса да сіздің компанияныз XXI ғасырға жорғалап бара жатқанын көріп тұрсыз ба?

Сонымен, Сіз сөзсіз жұмыс істеу керек болатын жақсы резюме жазуыңыз керексіз. Сіз келісімді сөйлемшелерді есіңізге түсіру үшін өзіңіздің сөздік қорыңызды қарастырдыңыз, бір шыны аяқ кофе құйдыңыз және өз компьютеріңіздің пернелерін бастыңыз.

Бірақ сіз неден бастауын білмейсіз. Бұл мақұлдама өте өзіне сенімді немесе керісінше өте әлсіз? Сіз өз өзіңізден сұрайсыз: мен екі тілді білетінімді немесе Стратегиялық өңдеулер орталығының семинарларына сөйлеуші ретінде қатысқаным туралы қосамын ба? Егер көрсету керек болса, онда бұны қай жерінде көрсету керек? Есіңізде сақтаңыз, резюме мәні ол теріліп, кейін жақсы қағазда шығарылғанда емес. Ол сіздің мансап тарихыңызды айтып беру керек. Кәсіби рекрутерлердің пікірі бойынша, резюмедегі жиі қателер біз жұмыс беруші нені қалайтынын жаман түсінуімізде.

Кәсіби рекрутерлер және қызметкерлермен жұмыс бойынша кадр бөлімдерінің қызметкерлері резюмеде табатын үлгілі қателерді көрсете аламыз.

Ескірген стильдегі үлгі. Егер сіз 5-10 жыл бұрын табысты қолданған лексикалық шаблондар мен ескірген құрылымдық үлгілерді пайдалансаңыз, қазір ол өзекті емес екендігін біліңіз.

«Білім» бағаны резюме соңына ауыстырылады.

Мақсат - «Менің ... қолдануға болатын жұмыс орнын алу» жазылмайды.

Мақсат – бетті толтыру болғанда қарапайым құрылым және үлкен шрифт орынды болды. Қазіргі міндет бетті толтыру емес, жаңа нарықтық өнім шығару. Сіздің резюмеңіз жұмыс берушіге әсер жасау керек. Ол сіз істегенді және істей алатыныңызды көрсету керек.

Маған ... туралы айтып беруге рұқсат беріңіз. Өте көп мәлімет. Сіздің резюмеңіз 4 бетте орналасады ма? Сіз оны қысқарта алмайсыз ба? Есіңізде болсын, қысқалық – дарындықтың белгісі! Ең дұрысы, резюме бір бетте орналасқаны. Әрине, басқа да ерекшеліктер болуы мүмкін. Мысалы, егер сіздің көптеген компанияларда жұмыс тәжірибеңіз болса немесе сіз инженер, бағдарламашы, жоба менеджері, басқарушы қызметкер және сонымен бірге бір уақытылы ірі қоғамдық қайраткер болсаңыз. Көптеген жағдайларда, резюме, сіздің кәсіби ептілігіңіз және жұмыс тәжірибеңізге туелді емес, бір-екі бетке орналасу керек.

Жұмыс орындары өте көп және сіз әрқайсысында бір жылдан аз жұмыс істедіңіз. Өткен тәжірибеге қарап, сіз жұмыс орнын жыл сайын немесе 2 жылда бір рет ауыстырғаныңызды байқадыңыз. Сіз резюмеде кейбір жұмыс орындарын көрсетпеуді шештіңіз, бірақ онда бос жұмыссыз орындар пайда болады. Немесе резюмеден күнтізбелік күнді алып тастауды шештіңіз бе? Оны істеудің қажеті жоқ. Анағұрлым артық шешім бар. Өз резюмеңізді басқаша құруға болады. Сіз функционалдық үлгіні пайдалана аласыз. Бұл көзқарас сіз орындайтын функцияларға көңіл аударады және белгілі бір шамамен күнтізбелік күннен көңілді аударады.

Сіз өз резюмеңізді стратегиялық жоспарлау, кеңес беру, менеджмент, маркетинг, сату, өндіріс сияқты функциялары бойынша құра аласыз.

Көздік қателер. Резюме жазу кезінде үміткерлер орфографиялық және стилистикалық қателерді жиі жібереді. Мұндай қателердің болмауы принципиалды маңызды, өйткені олар сіздің резюмеңізден әсерді бүлдіруі мүмкін. Қателік жұмыс берушінің көзіне түседі және ол салақтық және алаңғасарлық деп бағалануы мүмкін. Өз резюмеңізді оқыңыз және қайта оқып шығыңыз, тағы басқа біреу оқып шықсын.

Сіздің резюмеңізде не туралы айтылғанын сіз білесіз және қателерге көңіл бөлмеуіңіз мүмкін. Резюмені ақыл-ойдың аналитикалық жүйесі бар өз жолдасыңызға оқуға беріңіз, және ол оны жеткілікті сын көзімен оқысын.

Отбасылық жағдайға байланысты «Уh». Бұл әрдайым және барлық деңгейлерде кездеседі. Адамдар үйленгені және үш баласы бар екенін басқа дербес мәліметтермен бірге жазады. Олар өз әйелімен және балаларымен уақытты өткізгенін жақсы көретінін өзінің хоббиі ретінде жазады. Сөзсіз, бұның бәрі жақсы, бірақ сіздің резюмеңіз үшін бұл келмейді. Бірінші мәселе – бұл жұмыс берушіге сізді кемсіту мүмкіндік береді. Мүмкін оларға көп жол жүретін жастар керек шығар, ал егер сіздің отбасыңыз және балаларыңыз болса онда олардың пікірі бойынша сізге отбасыңыздан босау қиын болады. Бірақ, сіз жұмыс берушіге оны ең бастыдан – сіздің жұмыс тәжірибеңізден алаңдататын ақпарат бергіңіз келмейді ғой.

Резюмеге өзіңіздің жоспарыңыздағы мәліметтерді қоспаңыз. Сіз өнім (өзіңізді) сатасыз және сіз мәміле орындалуы үшін маңызды туралы ғана айтуыңыз керек.

Сіз жұмыс істеген компаниялар тізімі. Компаниялар мен лауазымдар тізімі сіздің функционалдық қызметтеріңізбен және жетістіктеріңізбен қабаттасуы керек. Егер сіз атқаратын позициялар, компания атауларын, уақытты жай атап кетсеңіз, онда бұл сіз компанияға әкелген дивидендтермен қалай байланысты? Үлкен немесе кіші жетістігі бар кез келген қызметкер алынған жұмысты орындай алады. Ал сіз басқалардан жақсы болу үшін өз қызметтеріңізді қалай орындадыңыз? Әлбетте, сіз барлық жағдайда үздік болуыңыз міндетті емес, бірақ сіз басқаларға қарағанда көбірек табысқа жеткеніңізді көрсетуіңіз керек.

Мысалы, неге «Х сату үшін жауапты» сөйлемінің орынына «негізгі байланыстарды орнатты және Х Шығыс Сібір аумағында сатып, компания табысын 13% көбейтті» деп айтпасқа.

Стильдеу, жасыл шрифт және күлгін түсті қағаз – тек бұл емес! Аталған көңіл аудару құралдары сізге жағымды жоспарда бөлінуге көмектеспейді. Әрине, жарнамамен айналысатын адамдарды қоспағанда: олардан резюмені ұсынудың креативті жолдарын күтеді. Бірақ көпшілік үшін бұл шектен шығушылық!

Резюме құжат ретінде ресми бірлескен мәдениетке сәйкес болуы керек. Бұның барлығы қызметкерлер бойынша менеджерді түршіктіреді және лақтырылып тасталады. Өзіңіздің маркетингтік өніміңіз туралы тағы да бір рет ойланыңыз. Сіз не сатқыңыз келеді? Сіздің кәсіптігіңіз және сіз компанияға не бере аласыз? Онда ысырапшылық қажет емес! Бұның барлығын жұмыс берушіге тексерілген дәстүрлі нысандарды қолданып жеткізуге болады.

Мен маркетингпен, қаржы, сауда және стратегиямен айналысқым келеді. Бағыттар өте көп, мамандандыру жоқ, үстем болатын кәсіби қызығушылық фокусы ерекшеленбеген. Сіз шындығында осының барлығымен шұғылдандыңыз дейік. Әйтсе де, сіз өзіңіздің негізгі кәсіби мүддеңіз қай салада екенін нақты шешуіңіз керексіз. Мысалы, сізге маркетинг өте ұнайды дейік. Онда өзіңіздің резюмеңізде сіз маркетингке көңіл бөліңіз. Маркетингпен айналысқанда не істедіңіз, соны көрсетіңіз. Қаржымен немесе жеткізумен байланысты жұмыс тәжірибесіне аз екпін істеңіз.

Қаржы жұмысы шегінде сіз сөзсіз клиенттермен жұмыс істедіңіз. Демек, сізге жұмысыңыздың осы бөлігіне көңіл бөлу керек. Сонымен бұл маркетинг үшін де маңызды болуы мүмкін. Өзіңіздің дербес маркетингтік өніміңізді ойластырыңыз және сіз қалай сатқыңыз келсе, солай сатыңыз.

Енді сіз өз резюмеңізді оқып, жоғарыда көрсетілген қателерді онда таппайтыныңызға және ол басқа керек емес қағаздармен рекрутердің қоқыс жяшігіне кетпейтініне үміттенеміз.

Қорытындыда, біз анық қателер бар нақты резюмеден үзінділерді келтіреміз. Енді сіз жақсы резюме жазудың қыр-сырларын білгенде, сіз ешбір қиындықсыз оларды таба аласыз. Оқыған кезде өз эмоцияларыңызды бекітіңіз және өзіңізді жұмыс беруші орынында елестетіңіз.

http://www.moldovajob.com


Возврат к списку


Текст сообщения*
Защита от автоматических сообщений
 
біздің серіктестіктер